PASLAUGŲ PROCESŲ
VALDYMAS TAIKANT
TOC IR LEAN METODIKAS

VEIKLOS PROCESO EFEKTYVUMO DIDINIMAS

REGISTRUOKITĖS NEMOKAMAI KONSULTACIJAI

Registruokitės nemokamai konsultacijai

Užpildykite laukelius žemiau ir mes susisieksime su Jumis per artimiausias 8 darbo valandas.

PASLAUGŲ VALDYMAS IŠSISKIRIA UNIKALIOMIS SAVYBĖMIS:

  • paslaugos rezultato paprastai neįmanoma pačiupinėti fiziškai;
  • paslaugose klientas paprastai yra dalis proceso;
  • paslauga negali būti suteikta iš anksto arba sandėliuojama;
  • ypač sudėtinga identifikuoti butelio kakliukus procesuose;
  • daugelyje paslaugų rinkų, paslaugų teikimas yra absoliučiai priklausomas nuo IT - dažnai būtent IT sistemų plėtra yra nuolatinis butelio kakliukas paslaugų organizacijose;
  • daugelyje paslaugų įmonių fiksuotos veiklos išlaidos yra sudaro kelis kartus didesnę dalį išlaidų nei gamybos įmonėse.

Apribojimų teorijos (TOC) ir Lieknosios gamybos (LEAN) metodai, įdiegti daugybėje bankų, telekomunikacijų bendrovių, ligoninių, teismų, viešbučių gali būti panaudoti efektyvinant bet kurią paslaugų kompaniją.

Kodėl reikėtų pakeisti ligšiolinius paslaugų procesų valdymo principus?

  • Neišnaudojamas vertės teikimo klientams potencialas
  • Paslaugas teikiančios komandos produktyvumas yra nepakankamas

Ką konkrečiai reiktų pakeisti?

  • Atsisakyti ydingų taisyklių, ribojančių produktyvumą
  • Kur tik įmanoma, vengti "multitaskingo"

Į ką pakeisti? Ką įsidiegti?

  • Identifikuoti kiekvienos teikiamos paslaugos tikslą
  • Nustatyti konkrečius rodiklius ir jų kontrolės mechanizmus
  • Susitelkti į paslaugų pateikimo trukmę ir jos nuolatinį mažinimą
  • Nustatyti teisingą kainodarą vadovaujantis Pralaidumo apskaitos principais

Paslaugų teikimo proceso efektyvumo didinimas:

  • efektyvumo didinimas (LEAN metodų taikymas);
  • patikimumo didinimas (TOC metodų taikymas);
  • ciklo trumpinimas (TOC/LEAN metodų taikymas).

PASLAUGŲ ĮMONĖS ĮDIEGUSIOS ŠIAS VALDYMO METODIKAS:

  • užsakymo vykdymo laiką sumažino daugiau nei 70%;
  • savo finansinį našumą (pralaidumą) padidino iki 150%;
  • investicijų efektyvumą padidino iki 20%;
  • užsakymų laiku atlikimo rodiklis pagerėjo iki 2 kartų.

Pritaikius TOC ir LEAN metodus, žinosite:

  • Kaip atlikti paslaugos vertės kūrimo grandinės analizę;
  • Kaip įvertinti paslaugos tikslingumą ir naudingumą organizacijai;
  • Kaip nustatyti efektyvumą bei paslaugos teikimo greitį ribojančius faktorius;
  • Kaip efektyviai tobulinti paslaugų teikimo procesą;
  • Kaip proaktyviai sekti paslaugos teikimo eigą, laiku identifikuoti nukrypimus ir imtis taisymo veiksmų?

Nepaisant didelio LEAN (taupios gamybos) metodikos populiarumo, retas vadovas pripažįsta, kad LEAN diegimas atnešė apčiuopiamą finansinę naudą. Apribojimų teorijos kūrėjas, gamybinio romano – bestselerio “Tikslas” autorius dr. E. Goldratt’as detaliai išnagrinėjo šį fenomeną straipsnyje “Ant milžinų pečių”: http://goo.gl/uamyDG

Taip pat rekomenduojame Neriaus Jasinavičiaus straipsnį "Ar Lietuvos gamintojai yra mudakai": http://goo.gl/A1rD4f

KUO GALIME BŪTI NAUDINGI?

KVIEČIAME PUODELIO ARBATOS!

Kviečiame registruotis į nemokamą valandos individualią konsultaciją, kurios metu išsiaiškinsime rūpimus klausimus bei kuo galime būti Jums naudingi.

Arba susisiekite su mumis tiesiogiai el. paštu: info@toc.lt arba tel.: 852123381

PASLAUGŲ ĮMONĖS SU KURIOMIS JAU DIRBOME:

BENDRAUKIME:

UŽSIPRENUMERUOKITE NAUJIENAS: